مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-11سياسي

دیگر حرفی از گزینه های روی میز نزنید


امام جمعه رشت، با بیان اینکه جمهوری اسلامی براساس منطق و عقلانیت پای برجام ایستاده، اما دشمنان هرگز پایبند به منطق و عقلانیت نیستند، گفت: اعلام می کنیم که دیگر حرفی از گزینه های روی میز نزنید، - زیرا جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان ایستاده است.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره سالگرد شهادت حسن طهرانی مقدم، پدر موشکی ایران، اظهار کرد: شهید طهرانی مقدم یکی از فرهیختگان و دانشمندان جوان ایرانی است که به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفت و امروز اگر قدرت موشکی داریم، در سایه تلاش جوانانی همچون طهرانی مقدم است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر ماهواره بر قائم 100 را آزمایش کرد، افزود: این ماهواره بر برد 12 هزار و 500 کیلومتری دارد و با سوخت جامد کار می کند؛ این در حالی است که فناوری آن فقط در اختیار آمریکاست که برد 11 هزار کیلومتری دارد.

امام جمعه رشت، با اشاره به دروغ گویی های دولت های خبیث از جمله آمریکا و انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی درباره ایران، تصریح کرد: امروز همه ملت ها و ملت ها فهمیده اند که جمهوری اسلامی ایران درصدد ایجاد تنش در منطقه و دنیا نیست و علیرغم اقدامات ایذایی دولت های پیرامونی، آماده تعامل سازنده هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر حرفی از گزینه های روی میز نزنید

دیگر حرفی از گزینه های روی میز نزنید